Tuesday, June 7, 2011

oh blog!

aku sje nk cite tyme 1st2 aku wujudkan blog utk sesi luah perasaan nieyh..
aku edit profile..aku wat ppew yg patot dgn dorongan khai..hoho...
pdahal mule2 dluw tataw ppew pown..then bile dah dijadikan mende nieyh dunie aku,aku pown start la tls ape2 pownn...ntahla.!aku pown xphm knp tbe2 aku nk tls psl RIWAYAT BLOG nieyh!
sejak mule2 aku knl dye,sjak mule2 aku wujudkan dye..dye lah kwn aku...dye lah yg pernah saksikan air mata ni xberhenti2 menitis...klawla dye boleh berbicara,dah tntu dia suruh aku berhenti menangis..
pelbagai memori aku luahkan padanya..dia lah peneman aku tika aku terjaga pagi2 buta...dialah peneman aku tika aku susah hendak melelapkan mata..dia juga satu2nya yg mnjadi saksi aku menipu...kdang2 bile aku sakitkan hati org,dye jugaklah yg mnjadi bahan bukti smpikan dluw pernah terkantoi..arghh!andai blog ini boleyh bergerak sendiri,sudah psti dye tlg padamkan nme org yg aku tertulis tuh..huhu..
arh blog..!
ko lah satu2nye pndengar yg baik..pembace yg baik..
ko ingt lagi x blog,tyme tuh aku bru je nak ujudkan ko...bulan okt kan3?
tyme tuh aku ada edit kt ruang about me tuh,kt akhir2 tuh aku ada ckp, n last ada seorang yg aku cinta..kau twu x smpi skrg aku xedit semula ayt tuh..ko phm knp?
tq blog sbb phm..;)

mule2 aku post kt ko psl family aku..then aku post psl SAKITNYER...dkt post tuh pown aku ada tulis Namun aku tahu aku tidak mampu membuang dirimu dalam hati aku..dan jika ditakdirkan kita berjumpa satu hari nanti..aku sedia menerima dirimu pada masa itu..insyaAllah....
knp agaknyer yekk?
xper2..sje nk refresh jep..xde ppew mksod pown.;)

so tyme gdoh2 dgn bdak2 yg BENCI aku pown,aku citer kt dye gakk...hoho..

papehal mmg dye the beshh arhh!!!

No comments:

Post a Comment