Wednesday, June 1, 2011

KUNING mmbuat kami lagi rapat..

hye babe...aku dah tatawu la nak kate ape..jst ari ni aku bgon2 jep pkol 9..oke,at least awl skit la dpd ari2 yg laen....tgok kt tingkap,hujan..wahhh seddapnye cek tidoqq..!!!baring baliklah mcm nieyh..well,i sorg2 k kt umah...hoho...dgn opah jep...yg laen2 pgi kajang...so,kita enjoy...hilangkan rasa2 curiga ,duka dan nestapa...eyh2...maafkan saya.!haha

so dpt msg dpd tcer leen..aku pown call her back n ada la somthing2 stolly molly skit...
then she called me again..ajak jln2 cri psl kt semban tuh..so aku pown mempersiapkan diri...mkn2...jln2 shopping n aku bli novel...hurh.!dah lme aku x bli dye...aduh...aku borinkla cite psl nieyh...xpela

aku bkn borink ape,tpi aku xsuke cite psl bnde yg aku wat...cummeeeeeeeee...
ada la rahsia skit psl sukan arituhh...haaaaa...jeng3...<3..


awk,rekod 2008 ,100m awk,xde spe dpt pecahkan lagi...
2008?huh..tyme tuh awk dgn sye bru nk start gdik2 + mlu tapi mahu...hoho
rmbot awk pown lurus je tyme tuh bb awk pki wella
haha....xper..tu yg comel tuh...sarang..

tcer...2009..sy knl tcer tyme f4..hoho...xpnh knl pown tcer sblm nieyh..ALLAH temukan kite..haha...xsgke tcer mmg sempoi...bile tcer msok umah kuning,sy mkin knl tcer...english pown tcer teach...so kite mkin2 rapat n skrg kite still rapat...tq tcer..;))
tcer mmg tcer pling sempoi that i ever had..!


awk pon!!haha...slmbe je kan taon lps sy kcow2 awk tyme perbarisan..eyh mstilah..!sy dah f5 taw...msty la kcaw2 junior..hoho..tapi dah awk ensem,msty la nk amek gmbr dgn awk...haha...jgn perasan lenih k mox2?haha...anyway,wlawpon awk x msok stu sukan pown,at least awk pnyumbang tyme perbarisan TAON LEPAS..!!!taun ni awk x mnyumbang lgsg!!sbb tu perbarisan taun ni kalah phm??haha..!

for those rumah kuning,korunk the best..!!
so tu antara bnde yg kami sembang..tpi ada lagiii...tpi mls la nk mention...
cograts kuning...;)...kerana tetap mmpertahankan kemenangan gold,perak n gangsa...merentas desa n sukan tara jugaa...anda hebat!!;) 

go kuning,go!!haha

No comments:

Post a Comment