Thursday, May 19, 2011

tawaran menawaran..~~!

hyee oalllsz!!
dpd senin smpi la ni,kire la sndri bpe ari aku xupdate..huhu
skrg aku my stolly molly psl ini 2 org manusia yg telah diciptakan dan kini telah pown disatukan dan kini telah pown dikurniakan 5 org anak dan kini anak2 nye pown telah membesarkan dirinyaaa...!

ibu ayh aku sbnrnye!
smlm,meh mak nk cite nyah.!aku ikot mak aku pg kdi TETTTT!
pergh,mkn sejam gak la mak aku maen tarik tali dgn amoi tuh..amoi tu plakkk comeyl jep..
ckp pown lmbut jep..haha..sonok plak aku dgrr...
"haiyaa akak,ini sudah manyak kulang la akak....jgn ini macam la akak..."haha
yg mak aku plak rilek je dgn muke cembeng dye.."taknak...kurang jgak...cpt2..i dah lapar nieyhh..!"
"kjp haaa kjp...saya tanya itu bos duluw.."
pergghh!law aku jadi itu hamoii haaa,dah lme aku ngamokk!!
waa selute la dgn chinese nieyhh...psl bsness dowg mmg penyabar.huhu...
dowg mmg pgang prinsip
customer alwayz rytes tuhh.huhu

last2 mak aku pown dpt la hrge yg dye maw...n balik dgn cunnyaaa!!
aku pown dpt la rm50 habuan temankan dye..
eleyhh!nak pjok akak la tuhh...hahaa..(sbb aku memekak xdpt tgok marimar!!)
xpelaaa....leyh byr duet begg..hAHAA!!

ni psl si bapa plakk!
tadi aku dkjutkan dgn pggilan misterii...
tettttt,bpak aku la babe...arghhhhh pening btoll....aku pown pi la kdai yg ayh ckp tuhh....tggu pnye tggu,pi la pekena roti canai cicah kari satt....berghhh!!arhh kenyang..hahaa...
bile mnde yg ayh hantar tuh siap,tokey tuh kire2....
jumlah .........................
tokey tuh bg kurang 5 inggit jep...pstu ayh ckp kurang sikit lagi tokey...
tokey tu ckp"ni sdah manyak kulang i bg sama u..!"
ayh pown o0o0 tme kasih..!
hahaxx....mcm tuh jep...xsmpi 5 minit ayh tawar menawar...
aku tggu ibu smlm smpi sejamm!!!smpi habis marimar aku!!!
punyelah lame!!!!!kematu bontot akuu..!haha....

papehal  pown,care ibu mmg lebih mnguntungkan..kahkah...!!
utk ayh plak,kene blaja lebih dalam lagi psl kos tawar menawar nieyh..ahaha...xleyh bla btoll...!

No comments:

Post a Comment