Sunday, May 15, 2011

imam MUDA!!

tatawu la knp aku over xcited giler psl mende nieyh..haha..dluw tyme IMAM MUDA 1st,aku ikuti taw..tapi bile yg 2ND start,aku xsempat nk tgok lagi...sempat tgok tyme MIMBAR jep...tettt..!
so disebbkan xsmpat nk tgok lagi,aku pown xberape knl la sgttt..tp aku sukeeeeeeee tersgt2 pada mereka..dah kahwin atau belom,aku tetap minat dowg...sbb korunk nk tawu ark..aduhai..
muke dyowg SUCI sgt2..!yg putih nmpk lagi BERSERI..yg hitam2 manis plak tetap terserlah dowunk pnye wajah tuh...bak kata kakak sdare aku,akan jatuh cinta hanye tgok muke2 dowg...bersihhh!!ada jerawat2 pown xcemarkan muke dowg...

and selama ni tgok dowg tyme mimbar...tyme iklan...arghh!
abg sdare aku MURSYID...sooooooo,hari ini 15 mei,wat cukur jambul anak dia...
hihi..imam muda tu semua ada la babeeee!!!
yaallah hai...wlaupown sdare2 aku pumpuan yg laen dah kawin,tetap trase xcited nk tgok dowg...
ko phm x law dah FALL IN LOVE mcm mne?
msty kite nk tgok je owg tu ann??
mslhnye bkn fall in love nk bcinta dgn dye!!
bukann!!
mksod aku jatuh cinta dgn care dyowg...dgn keimanan dyowg...trase diri ni rendah sgt..trase diri ni mcm ciputnye iman aku..!
haaa..lbih kurang cm tu arh...
sgtt3!!!!!!!!! minat dowg...
    haa...yg dri kanan,bile kowunk ngadap lappy..no 2 tuh abg sdare aku...tn. asymawi..kihkih...dsbbkan dye!!aku dpt jumpe imam2 muda tuhh...tq abg awie!!
haaa.!!ini la dyowg semua yg dtg umah mama anjang aku!dowg dtg pki serba putih..!o0o0mak ai..teramatlah sucinye!!
xmungkin aku dpt..kihkih
tp tringin nak pasangan hidup suci mcm dyowg!!
aku minat dye...ibu ckp dye dah kawin..ntah btol ntah tidak ibu tuh..hahahax!!
tpi aku xheran pown...bkn aku minat nak wat laki ke ape ke!!aku minat dye sbb MINATLAA>>!!hihi
alahaii..senang cite...!
waktu mule2 iklan aku suke NAZRUL ni jep..tp bile dah dtg umah mama anjang
aku suke SEMUA!!
bakal2 imam yg akan memimpin negara...
hope dyowg berjaya...dunia n akhirat...
AMIN!!
selamatkan dunia akhir zaman..;)

1 comment:

  1. ibu salah org le..nazrul xkawen lagi. td dia mesej kita..hahahaha [sila jgn jeles..awk MINAT je kan???]

    ReplyDelete