Monday, May 23, 2011

tanpa aku sedar.~~!

dlm kita gembira,ada yg menangis..
dlm kita bahagia,ada yg derita..
dlm kita menangis,ada pula yg tertawa bahagia..

aku syg kau
aku sukakan kau
tapi aku tak cinta..

aku sedar kau terluka
aku sedar kau kecewa 
tapi aku hanya insan biasa
yg sentiasa alpa..

kau terluka
aku turut resah kernamu
kau kecewa
tapi itu kehendak hatiku!

aku buntu..
bantulah aku memilih kebenaran..
hanya kemaafan ku pinta
sbb lukakan awk..

awk,sy harap awk bce....sy tawu awk mara,awk kecewa
tapi sy tatawu mcm mne nk terangkan..
semakin sy byk ckp,semakin byk bnde yg slh..
tloglaaa...sbb tu sy ckp awk blaja dluw..
maafkan sy sbb mmbuatkan air mata awk jatuh..
sgt maaf!!
sy xleyh ckp pnjg2..tpi ketahuilah..sy syg awk..tp dye yg pertama..
he`s my 1st love..
sy tatawu mse dpn..sy tatawu ini akan jadi..sy rse nak larii!!lari jauhhhh..!
hnye stu..maafkan saya....
sy mgaku ini mmg slh sye.!

1 comment:

  1. u like him,,but u do not love him,,don't make him suffer..i u really dun need him,,juz let him go..even there is no love for him,,u should put a little bit 'simpati' towards him..ble lam kpla dh bnyk sgt bnde nk pk,,aty kecewa,,otak serabut,,manusia normal xkn mmpu wt bnde scre normal dh..pk die sme tra,,kalo ra x syg,,ops,,cintakan dia,,lps kan die,,2 y terbaik amy rse..

    ReplyDelete