Sunday, May 15, 2011

sepatutnye laaa!!tapi....hihi...;)

hari ni kan hari guru..sepatotnye aku kne pgi skola sbb ada kene wat persmbahan
hahaha...!aku nak mnx maaf sgt2 dgn abg n akak2 upper form..!!teramatlah mnx maaf..meh aku citekan knp aku TER tak jadi dtg..kihkih..^--^

aku susah nk tdo mlm tdi..dlm kepala otak aku pk ape ntah..merewang2 je pikiran aku nieyh...
aku godek2 fone..aku belek bntal..aku cuit2 lappy..!
pstu terlelaplah hamba pada mlm spertiga..kahkah..ayt!!
mcm dlm cite MERONG..!hihi!
dlm aku tdo nieyh,aku mimpi!haaa..mimpi ape?yg tu kite tatawu yep..kihkih
aku ni jnis bile mimpi bersmbung2 taw...cntohla tgah mimpi antu,law dah tkot sgt aku msty terjage...tp bile aku tdo alik mimpi tu akan bersambung..haha..xley bla mimpi mcm tuh..so cnclusion dye bile mimpi cm tu,keesokkan nya mata aku teramatlah cntik sbb xckop tdow..

SEMALAM!
aku mimpi dye lagi...aku pown xphm..asik2 dye jp..asik2 dye jep..bg la aku mimpi spiderman selamatkan aku ke..shah rukh khan suap aku nasi ke....shahid kapoor anta rombongan meminang ke..
ni x??!!!!asik2 diaaaaaaa aja..apa-apaan sikk!!ada owg ckp law kite pk kan sesuatu tu sblm tdo,msty terbawak2 dlm mimpi..mslhnye sblom aku tdo,aku pk psl skola!!psl persembahan tuh...xde plak aku mimpi psl skola!!waduhaii..!

meh cite ringkas psl mimpi  tuh..
aku mimpi dye
dye xmimpi aku..haha...
dlm mimpitu ada 5 org lagi yg kuar sme2 dgn ktowg..xnmpk muke tp cre dowg aku ley knl laa.
khai dgn zaki..yg laen2 xdpt dikenal pasti...
dlm mimpi tuh aku byk menangis..huhu..
aku terjage dlm pukol 6.30..tp dsbbkan mimpi tuh blom TAMAT!
aku tdow balik..!kahkah...kan aku dah ckp mimpi aku bersmbong..so bile aku tdo balik,sdar2 dia tgah pjok aku sbb aku mnagis..
tp bile aku ckp 
awk tawu x,sehingga saat ini..sy masih sygkan awk mcm dluw2 kita tgah bhagia..bahkan mkin!
die tros berpaling dpd aku..
n mimpi itu lesap..huhu
aku pown bgon..tp dah pkol 12...!
so SELAMAT HARI GURU ckgu2..
ampunkan saya..!
semuanya gara2 MIMPI!!


No comments:

Post a Comment