Tuesday, May 10, 2011

tak sangka....hurmmm!

duluw sbb xrapat...xksh la berpisah pown...sbb mmg xrpt..tp skrg ble aku dah msok F6,n dye plak akn pi tmpt study yg laen...sdeyhlaaa...sbb dluw dye sntiase ada tepi aku ni haaa..tp hihi..utk thun ni n berikutnye,mgkin susah dye nk ade kt cc aku..aku puas pjok dye swoh msok F6 sme dgn aku..tp hati mnusia...rmbot sama hitam,hati laen2...ada mslah knp dye x leyh join aku..aduhai..ALLAH je yg twu betapa frustnye aku ble dye x dpt join...rmi lgi kwn tp xkn jumpe mcm dye..hnye dye je yg mcm tuh..
hahaha

hnye dye yg x snonoh!
hnye dye yg sengal!
hnye dye yg giler!
hnye dye yg sakai!
hnye dye yg pngotor!
hnye dye yg kuat ngis!!
hnye dye yg pndi jge aty aku..
jst dye..
seorg kwn yg bernama DIA..huhuhu..;p;p..love u babe...
jgn lupa aku..
aku still terbyang ko dgn aku...tc...blaja lelok..

bukan senang nak jadi senang
bukan susah nk jadi susah

nur khairiza kasman...<3

No comments:

Post a Comment