Monday, April 4, 2011

kenapa???!apasal??!

andai kita boleyh menilik!huhux...msty kte twu ape orang tu akan wat kat kita kan?
Why should I have a friend who could stab my ownback?
sedangkan aku xpernah wat camtu...mula2,aku fikir..bila sorang dah pergi,aku xkan kena lgi...but,its happen again!
Why must some people who do not know how to appreciate in this world?
susah sgt ke nak hargai kawan?
ko susah dye tolong...ko senang,dye bahagia...ape lgi yang x kena??ape lgi yg ko x puas aty??!!
apa yang ko dapat bila ko wat mcm tuh?
kawan tu elok je syg ko...jage ko..bckup ko..tp ape yg dia dpt???
nothing..ko bg dye TUBA!!

putar belit alam...!semua tawu ape maksud mende alah ni!contoh2!
"ibu,kawan ajak saya keluar.."
cbe bygkan,padahal SAYA ni yg ajak kawan2 dye keluar..tpi dye ckp mcm tu kat mak dye...
perlu ke buruk2 kawan sendiri??sedangkan kawan tu la yg ko cari bila ko susah..xperlu cte pnjang2!doakan la yg SAYA ni akan diberi pngajaran nnti!

xpayahla nk belitkan cerita yg sedia ada...jgnla asalnya slah ko tapi ko jdikannya salah kami...berubahla wei...sbb syg aku ckp mcm ni...law aku xsyg,aku akn blah twoz dpd hdop ko..n biar je perangai ko mcm ni smpi bila2...bia semua org benci ko..

jadila diri sendiri...law btol ko ada rupa yg menarik,guna la btol2..xpyhla ko nk show off...org x suke kwnn...kami x suke,inikan pulak org laen...bia muka buruk,asalkan hati ko cantik....

tlalu byk yg ko wat..smpai aku tatawu nk ckp ape...sia2 je aku ckp law ko x moh dgr....ko wat kami...nanti kawan baru ko akan buat ko...

klaw kt dunia tak terbalas,akhirat pasti ada..!


No comments:

Post a Comment