Sunday, April 10, 2011

3 hari 2 malam..!

1st reason knp aku nk balik langat sbb aku nak kuar dg faiz...tp smpingan dye aku nak gi knduri cik bae..bpak sdare aku..aku dlm bas ni..tgah syok2 nak tdo,tbe2 fone munyikk...wah!!tkejot aku nme tuh call..xpela..dgn DUP DAP DUP DAP nye,aku angkat la...suare tu pown ckp...
suare tu:tga drive ea?
aku:eyh mne de..dlm bas ar...
suare tu:nak pgi mne?
aku:ktm seremban.....
tetttttt..agak lme syp la..hihi...
aku:knp call?
:suare tu:ermmm...saje..(dye glak)...
aku:gile ape mamat ni..(ckp dlm aty..)haha
saje2?bia btol...ckpla..nak ckp ape?
suare tu:xde,sy nmpk status awk nkpi kl...sy pown nak pi kl gak..bru nak grak...
aku:owhh yeke?asl x ckp awl2?law xleyh grak sme2...

dpndekkan citow,aku tggu dye sbb nak pgi sme2...hahaha...tp aku ada SBB!!!!act,aku xpnh naek ktm sowg2..takot dude...so ade teman,okeyla tuh...smpi2 jep,dye bwk beg agak bsr...tkejot aku!!mcm nak gi dok sbulan.!!haha...

anyway,4 u,tq teman sy..;p

esoknye tuh,kuar kl....jalan punye jalan,aku pnt...aku xsuke jln tnpe hale tuju mcm tuhh...tatawu knp aku  lgi suke tempat yg tenang skrg...aku sgt2 ase nak pgsan ble msok TS...kezen aku ar!!!nak sgt pigi situhh..nyampah aku!!bkn sonok pown..dgr owg jerit sane,jerit sini..pekak tinge aku..dgn asap rokoknye lagi...!!!sbr jela..haha

haaa,yg ni takley bla...aku ase dah berjuta2 kalori aku hilang...dpd ts,faiz ajak pi PAVI...cri kmeje...arghh!xjmpe...tbe2 dye ajak pi KLCC...tra larat x??hehe..(dye senyum2)geram aku!!mstyla aku pnttt!!!hahaxx..

jalan2 dkt pavi,arghhh!!!tesrmpak dgn kawn2 dye...aku pling tanak tesrmpak...tidakkk!!!!tuiiiiinggg,aku pusinggg bdn aku 180 dgree..haha..cover muke baeeekk punye...ntah mcm mne pgi gak klcc...ni sume       bb kawan dye laa!!!!kol swoh dtg sne..eieie...yelarh2!!!jom cpt!

o0o0mak aii!!nsem plak kawan dye..kahkahkah....'(jgn mara haaaaa)...tp btollaa!!dgn tggi dye..dgn rmbot dye...dgn putih dye...tp ni tra..!!xkan tergugat!!jst puji ciptaan ALLAH..cntikk..sempurna..;)hahaxx..!!...AKHIRNYA,jumpe la bju yg dye nak tuhh!!

dpndekkan citow aku pnt,nak balikkk!!....

10hb april,
gi rumah cik bae kt slayang..ade mjlis ckor jmbul..hihixx..aku pki jubah taw...jubah tu hitam bunge hijaw...tema pink...dgn slambenye aku pki je inner tdong tu wane pink..hahha...bantai jela dude!!..jnji ade wane tema skit kt bdn aku ni haaa..!

arghhh!!!!balik2 twos pigi umah bby AMJAD....geram la dgn bby makyang ni...(anak2 buah pggil aku makyang..)
dye sgt comel...stiap kali mgeliat,dye akan keraskan bdn dye n akan berbunyik2...smpi merah2 muke dye..haha..aku suke ble tdokan dye atas dada aku...rse mcm bby sndri...
normal la...sume owg nak bby...tp aku laen skit..hihi...aku suke bby jep..agak2 dah bsr,anta kt nursery jela..kihkihkih...

anyway,3 hari yg memenatkan sbb sntiase berjalan...tdo pkol 3,4 pgi..tp bgon pkol 6.30..pergh!!!!ngantok...tdo skrg!!sarangheo!

No comments:

Post a Comment