Thursday, April 28, 2011

petanda apekah ini??

aku bgon2 je aku tgah tersedu2 menangis...
tgok kiri kanan,langit dah mkin cerah...tgok fone,dah pkol 6.48am..
ape jadi kt aku ni??asl aku ngis nieyh?.....

aku mimpi ustazah aku tyme f3...aku agak rapat dgn dye..she knows evrything about me..
tp dlm mmpi tu aku x dpt cam location 2h..sbb gelap2 n berhabukk..
ada satu lubang ni..dlm mimpi tu,aku bkak lubang tuh..then kwn2 aku yg lain pown terperangkap msok skali dlm lbang tuh...semua yg pernah bergelar kwn...
ada org cube nk gapai aku..
tbe2 dgn suare cikgu SAIDI..suami Ustazah..
"athirah,ustazah nk jumpe kamo.."
aku pelik...dlm tmpt yg pelik mcm ni,knp ada ustazah?apakah tmpt tuh?
ape semua ni..??!

ustazah bwk aku tgok stu kotak...aku tatawu ape isi kotak tuh...
tp warne merahh....ustzah ckp
"jaga bende ni sprti awk jge nyawe awk"
then dye pluk aku...n aku sdar2 je aku dah tersedu2...
1st tyme aku mimpi dye..
1st tyme aku sedar dlm keadaan begitu..

aku takot.!
ada mksod lain ke ?~!

No comments:

Post a Comment