Saturday, April 16, 2011

gara-gara UNO CARD/!!!

bile borink dah melanda...memang la mcm2 jadi..hihi....parents aku xderk..sooooooo,
ape lagi,wat la pojek dgn kengkawan....so jst 2 let u know,twu an kad uno...kami maen tuh...huhu...
spew klah ,muke nye akan cantikk!!

1st,mmg xleyh blah la...NUR KHAIRIZA..kwn aku!!punye la bad luck,kihkih...3 kali berturut2 kalah...apew pown xley la......muke dye paling trok la antara ktowg..hahaha...bak kate dye mcm anjing kurap....hahaha...dye yang ckp taw..!!!bkn aku bwk mlot k??

2nd,aku kalah tapi aku kalah sekali jep taww!!!dalam byk2 game tuh,aku kalah skali jepp!!!sekali jeppppp!!power x power aku??hahah...

pastu aten plak yang kalah..kihkih...kat muke dye ada tumbuh pokok dgn daun2..mmg sbor muke dye..hahha...yang si khai ni,bile ktowg kalah,dye pown xcited arr...bb muke dye dah twok ktowg lanyakk..haha..

anyway,mmg best sgt22!!
ni aten..kahkah...yang bwh hdong tuh misai kuntutt......yg tepi hdung tu plak,tahi lalettttt....kihkih...


oleh sbb aku champion,so dowg hnye dpt lakarkan ini jep kat muke aku...hahaha...anyway...aku x rabun..tapi tetap bermata empat..;p;p;p


ini la khaii...hasil nukilan kami ada kat muke dye,,hahaha.....disebbkan dye pling loser skali,so muke dye mmg  kaw2!!teruk giler kowtt..hahaha...ntah ape rupe pown aku tatawu?!!



 hahaxx...anyway mmg enjoy giler....asik tergelak jep...
jst skrg ni tgah risaw...tgah pk siape akan nangis duluw..huhu...
mse dah suntuk...tido skrgg...daaa!!


1 comment: