Wednesday, March 30, 2011

tibe nk cerita...

1st...!
bila dapat dia,aku fikir aku xnk org lain dah dlm hdop aku...bia la dye sorgg...
bila bersama dye,aku xpnh fikirkan lelaki laen....suf tum..!(bhse hndustan yg bmksod hnye kamu..!)
bila dgn dye,aku x pnh toleh utk tgok lelaki laen....hdop aku berubah...dpd seorg yg nakal,bertukar mnjadi perempuan yg ada kepala otak...!
okela dpd xde kepale otak an3?hihihixx...
dpendekkan cerite,hnye die dlm hati aku...amat payah utk lupe mamat ni!!amek mse stahun lebih jgak la nk lupe dye...fyi MAMAT ni yg tinggalkan gue...huhu....jodoh xpanjang.!!
byk lgi cite tp ckopla smpi situ jep....


2nd...!
dye kawan kpd mamat yg 1st ni...hurmm....aku dgn dye bersama slpas yg 1st tinggalkan aku...duluw,aku xpnh sedar kwujudan dye,...sbb hanya 1st dalam hati aku...tp bila yg 1st wat aku mcm tu,aku seolah2 mati bila kt skola....aku hnye twu menangis...kantin,padang,lab,evryhing..!!semuanya mengingatkan aku kpd yg 1st....bila yg 2nd dtg,aku terhibur sikittt..!aku dpt lupakan sekejap yg 1st...tp ble aku sorg2,ble xde 2nd dekat dgn aku,aku mesty ingat yg 1st balik.....betapa kuatnye aura 1st!!haha....
pendekkan lgi cite,aku kmbali single bile 1st suruh 2nd clashkan aku...disebbkan beberapa ayt 2nd  pown clashkan aku n kembali kpd kekasihnya yg duluw..!


3rd,4th,5th,6th,7th................................!
mereka baik....cuma hati aku bukan kt mereka...aku xboley bhong hati aku...tp maafkan aku..!aku bkn utk korg...n korg bkn utk aku...korg layak dpt org yg mmpu balas cinta kalian...!!tq sbb selalu ada dgn aku tika aku susah n senang.....tabah dgr bila aku mgadu pasal 1st...!....terima kasih...!


last one!!
i hope...he`s the last one in my life...!!
coz i love u...
tra sgt harap,hubungan kita berada atas landasan yg btol...
hubungan kita ni diredhai ALLAH...
biarlah jauh,asalkan kita terpelihara....

yaallah,tetapkanlah hati kami....
hanya satu pintaku....
amin....

No comments:

Post a Comment