Saturday, March 26, 2011

perghh!!hot aku...

dye dtg nk wat MEnu dye kt kdai aku...oke fine,aku ngaku ade ksilapan skitkt situ yg bpnce ddp aku...tp BANYAKKKKKK kslahan dpd dye...pstu dye heboh2 dtg komen2....pstu ckpla,jarak sgt la...apela...dah ko mnx tulisan besar!!aku bg la tulisan besar..pastu ko nk kcoh ape lgg??1st aku jge kdi bpak aku,aku dpt cstmer mcm ko!!eieieieie......aku ase cm nk cakau muke ko!!

cstemer always rytes!!
boleyh gune ke ayt tuh???bkn sume cstmer btol laaa...law dye ckp blit2 smpi aku pown pning,xkn dye btol jgakk!!??
tyme aku tnye balik mcm mne kne wat,dye angguk2...ble aku dah wat,dye pulangkan balik ckp nk tulisan besar!!..bile aku wat besar,ko ckp nk kcik sikit!!lame2 ko makan tangan aku!!

bile aku tak tgok muke ko!2 tandenye aku polak tgok ko....paham??
ckp belit2....mcm anaconda!!

"sy dah call cik rahmat,dye kate nk dtg mlm ni.."..hek ko!!ko swoh la bpak aku dtgg...bb aku xde kesabaran yg ckop nk lyn ko!!!

"law akak nk ayh sy wat,lmbt lagi ayah sy akan dpt siapkan...bb dye byk kje laen lagi...
(dpd nk lyn ko!!)nk aja aku ckp gituhh!!

law kp pg anta kt kdi cine,msty cine tu humban ko laju2 keluar dpd kdai dyee!!

pi la mam sama luu!!

No comments:

Post a Comment