Friday, November 19, 2010

bunge2...huhuexx

tadi kan..aku kol A...nak mnx tlg dye antarkan akak dye...kt umah aku...nk mnx tlg akak dye ajar BM lol....payahhhh!!!law ikot prancangan,aku amek akak naek EXORA...huhuexx...tp cncell...ayh pki lorhh...KELISA abg pkai bwk alik langat...hurmmm....jp g aku bnje A mnyak taw!!tp jgn bli okok plakk!!tikuk jp gi kunk...hurmm...arini kan,A swoh aku sain kt bju dye...aku diantare owg yg last sain..huhuexx...sdeyh2...tp bia jepp...thn tra...tahann!!huhuexx...aritu,A trs trg...KPDMU KU TRS TRG..BHAWA AKU MMG MSIH SYGG...huhuuee...A ckp .........................adala skitt...hhuexx...rhsie...;)))....dye ckp yg ayt mnyusahkan tu untuk kwn dye laaa....yg gile seks tu plak bb men game gesel2 kaki tuhhh...kuikui...mara upenye...huhuexx....A swoh delete post sblm nie...tp aku tamaww....ni knangan taw2..!!!no3..;))...xbolyhh...hurmmm....mulai skrg,aku kne pndai maen dgn prasaan aku sndri...try sdaye upaya xnk lukakan aty spew...

No comments:

Post a Comment