Tuesday, November 2, 2010

before you say anything about others, go n stand infront of a big mirror n look at yourself. you sebenar nya apa punya kawan ntahh. perangai sendiri yang macam hampeh ada hati nak kata orang lain. kenapa ayah awak tukarkan awak ke sekolah saujana???? sebab perangai awak kan. jadi jangan nak kata Nisya. sekali lagi tirah nak kata2 dan sindir Nisya. you are going to face me first. do u want me to tell your dad n mum.3 hours ago · ·
  • You like this.
    • Athirah 윤아 tq 4 ur advise..betol prangai saya hampehh..tp alhamdulillah dah stop.. saya x perpura2..saya tak pernah bermuka2..untie tak buat salah dekat saya...hanya allah dapat balas jasa untie n uncle yg pernah bagi makan kat sy..saya x nak putuskan silaturrahim sy dgn untie n uncle..tp saya x tawu sebaliknye...allah tahu semuanya tmasuk yg untie x tawu..sumenye akan kte nmpk jugak nnt..allah sntiasa bersama dgn org yg teraniaya..
      8 minutes ago ·
    • Athirah 윤아 sejak 1st sy wat kputusan xnk kwn dgn nisya,sy mmg twu untie akan myusul antara kami..sy da ready lame..sbb sy pnh hdop dgn kluarga untie...tq 4 all ur kindness to me..ampunkan tira if tra terkasar bhase..tra twu,bkn slamenye kite akan berada di atas..mgkin ni mse kjatuhan tira..
      6 minutes ago ·
    • XheriZa Kurosaki saba yot..chill saje!
      5 minutes ago ·

No comments:

Post a Comment